my Wedding ....xoxo

Wednesday, January 5, 2011

First Entry...xoxo

HEllo...xoxo..

hai bloggers esp b2b bloggers..i love uolls..kerana kamo semua adalah inspirasi saya..xoxo..my name is eqa...

Ini post pertama aku..alhamdulillah..lepas  6 bulan membaca blog2 b2b...tergerak hati nak buat blog jugak..hoho..semoga blog ni tidak diketahui oleh rakan2 n esp incik tunang..kalo tau sumpah malu setahun beb..owhh blog yg slalo aku view dlm diam adalah blog sikecil..dari situ aku blh view byk blog b2b yang lain..hiks..semoga mereka semua sudi berblog bersama aku..hikkss..

Actually, create blog ni sbb nk jgk share pasal persiapan perkahwinan yg bakal berlansung xlama lagi..bila view blog B2B yang lain..semua da buat persiapan ..n aku??langsung xd siap apa2 lagi..adui...so..semoga dengan kewujudan blog ni..dapat memberi kesedaran kepada aku untuk membuat persiapan..haha...(sila sedar diri ye!!)..

Blog ni masih dalam proses untuk di'cantik'kan..maklumlah baru lagi...semoga kwn2 bloggers dapat beri tunjuk ajar yo...heh...owh..arini cuti sbb demam yang teruk...dikesempatan ni la yang nk create blog nyer..kalo x..xsempat...

Demam melanda diri aku sbb penat bekerja..xd masa untuk diri sendiri n faktor yg buat aku makin sakit adalh kerana persiapan kawan.semalam kira2 hari kawen..cube teka tgl brapa hari??haaa...(konon ade org nk teka la..)..weh..tgl 141 hari weh..tetibe mcm terus pening n demam..hahha..tipu dow ko...kecoh la konon...haha..mmg kecoh kwn2..sbb aku takde persiapan lg...sila nangis sekarang..T_T..rileks eqa..still hve time..jgn kabut..B2b bloggers kan ade..blh membantu ko...kan kan kan..(buat2 la angguk weh)..hahah...




gambar2 kompilasi bersama incik tunang...hahaha..:D


o0o..cerita sikit la pasal incik tunang ni..kami berkenalan secara xlangsung di fakulti..tempat kami belajar..kami satu fac..btw course lain2..die adalah kekasih sejati aku..eh silap..masa tu belum lg..die ni senior aku..merangkan mpp kat fakulti aku..dulu aku xsuke kot kt die..sbb ade la..kami mula bercakap face to face..masa pergi rombongan fakulti ke putrajaya...ermm..masa tu rasa die sgt poyo kot..haha..tp cute..hikss..
ermm..after that kami da xd tegur2 pon..biasa la..aku ni rakyat biasa..die kn dikenali ramai..siapa la aku kan..sob sob..tp lpas beberapa bulan almost one sem kot..aku dapat msg dr seseorg...dan org itu adalah incik tunang...perkenalan dari hati ke hati yang amat singkat..membawa kami ke alam percintaan dan pertunangan..haha..aku rasa die sgt bertanggungjawab, sweet n buat aku lebih confident bila aku bersama dia..

Cabaran dan dugaan bersama tu mmg sgt byk..kadang2 xterfikir pon da hampir nk jadi suami isteri...die seorg yang sangat sabar melayani saya yg mengada2..ooo..die suke ckp aku mengada weh..terukkn kt die..eh tak2..die baik n comel...oit incik tunang..i leb u la..hahha...keluarga die sangat baik n menerima saya dengan baik...emak ayah adik2 die..semua baik sgt..o0o tak lupe...maksu die...n mak2 sedara die yg lain..aku bangga weh kalo aku dpt masuk dlm family die..sbb semua sangat baik..ade org ckp org kedah ni sombong n ckp besar...xd pon weh...korang tipu..hahah..tak kenal maka xcinta kan...xoxo...

kepada incik tunang..terima kasih kerana menerima saya seadanya..dari dulu sampai sekarang...banyak sangat dugaan kita da lalui...kite sama2 sabar yer...n sama2 la berusaha keras menuju ke hari bahagia...semoga kebahagiaan tu akan jadi milik kita..waa...tetibe nk sedih..mengada..!!hahaah...

ok la...till then...n(nak sibuk jd followers b2b yang lain..haha..)..:D

No comments:

Post a Comment