my Wedding ....xoxo

Wednesday, January 5, 2011

My Wedding Planner...Lumiere Creative..

ermm..haha..sbb MC arini..walaupun tade tenaga..tp aku nk update jgk la kan blog baru ni..haha...mcm teruja sgt nk berblog since 6 bulan lepas...tp tade masa nk create blog kan..skrg ni baru terpikir...-_-"

ok2..berbalik kepada tajuk diatas...aku dan family bersepakat untuk memilih "Lumiere Creative" sebagai aku pny wedding planner..mereka telah dilantik pada bila nth..xingt..mereka ni diterajui oleh dua org lelaki yg comel dan baik...anuar dan ery..ery adalah designer dan anwar plak tolong letak harga...ala2 marketing person la kot..ofis mereka kan...mmg stylo la...o0o0..maybe sbb aku xpnh tgok ofis wedding planner lain kot. Design ofis die pon da meyakinkan aku untuk memilih mereka..haha..teruja sgt..*_*

mcmana blh kenal dgn Lumiere Creative..?ooo..kwn kepada mama aku yang kenalkan..dapat je no n google kt mana ofis die..kami terus datang kt ofis mereka untuk mengadakan sesi perbincangan..secara kebetulan...abg aku kawen aritu buat kad kt LC ni jugak..blh eh taktau??hahaha..even my mama n ayah pon taktau yo..so bkn salah aku xamek tau...mmg kebetulan sgt..maybe rezeki aku kenal ngn mereka n rezeki mereka kenal ngn aku kot..haha...wekkss...

sesi perkenalan dengan mereka (anwar n ery) agak singkat..tetapi penerangan yang mereka beri cukup meyakinkan aku..eh..kami untuk melantik mereka sebagai wedding planner aku..o0o0 plus...mereka ni juge adalah wedding planner kepada majlis resepsi di sebelah husband Bienda penyanyi tu...laaa..betul weh..xcaya eh..??haha..tgok r kt sini...hohoho..kan kan..aku xtipu weh..


aku suke sgt ngn kek bienda ni..nk jgk cmni..plez2..xoxo


Perjumpaan kedua telah diadakan untuk perbincangan mengenai konsep majlis respsi aku..serta baju nikah + bersanding..ok..tema yang telah dipilih pada awalnyer adalah english modern style yo..hahah..pehtu lpas tgok binda kawen..cm alaaa..nk ala2 arab jgk plez..haha..so..ery pon cadangkan tema ala2 morocco yo..ahaha..cm terpegun disitu..aku xdpt sgt la nk gambarkn tema tu cmne...tp die ade la skecth2 sket2..so mcm paham la jgk kn...baju untuk nikah n sanding pon die da design tp tak finalize lg..tp kain untuk baju tersebut die da beli kt indon since die da suruh mama aku bayar deposit kann...so hope kain die cantik n berkualiti...aku nk baju pengantin yg cantik yo..bese la kan..tu kan impian setiap bakal pengantin...^_-

ok...perjumpaan ketiga akan diadakan pada 6 feb 2011...i want to see the all the decoration design as well as my baju oso ye ery..plez plez...hoho..sempat ke..baru nk tgok design weh..pengsan...T_T

eh2..lupe nk cter pasal event manager plak...nnt la...hidung da soksek sok sek ni..bengang tol laa...haihhh...haha..emosi..:D

*will update about my wedding event manager....hoho..*_*

No comments:

Post a Comment